Visszatérési politika

A távolról vásárolt termékeket  a 34/2014 számú Sürgősségi Rendelet szerint vissza lehet küldeni, ha a vevő nincs megelégedve a termék teljesítményével vagy minőségével, vagy ha úgy találja, hogy a termék nem felel meg a követelményeinek.A termékeket, a kézbesítéstől számított 14 naptári nap alatt lehet visszaküldeni, büntetés  fizetése nélkül és indokolás nélkül. Bankkártyával vásárolt termékek esetében a kibocsátó bank 1-30 napon belül felszabadítja az ügyfél számláján lévő zárolt összeget, ennek házirendjétől függően. 

Azokat a termékek, amelyek  nem felelnek meg a webhely specifikációinak (a termék elküldésének pillanatában) az ügyfél többletköltség felszámítása nélkül visszaküldheti, a írásbeli értesítés után, amelyben meghatározza a meg nem felelés természetét. Az ügyfél kérheti a termék értékének visszatérítését, vagy más termékre való átcserélést. 

A visszatérített összeg nem tartalmazza a szállítási költségeket. Nem vesszük vissza azokat a termékeket amelyek rongálodva, karcolva, csonkítva,használva  vannak. 

FIGYELELEM: Mivel elsősorban romlandó termékeket (kávé és kávékapszula) árusítunk, úgy döntöttünk, hogy lehetőséget adunk az ügyfeleknek, hogy VISSZAKÜLDHESSÉK ezeket a termékeket, még akkor is, ha azokat kinyitották / megkezdték. A helyzetek esetről esetre eltérőek lehetnek, és ehhez telefonon kell kapcsolatba lépnie velünk

Ajánljuk,hogy a termékeket ugyanabban a csomagban küldjék vissza amelyben ezeket küldve voltak együtt az összes dokumentummal(használati útmutató, garancia) ez persze nem kötelező-249/2015 számú Törvény 16 cikk. 8 pontja. 

 

A fent említett termékek szállításának költségei az ügyfelet terhelik. Ha a terméket egy olyan időszakban vásárolták meg, amelyben érvényben van az ingyenes szállítási ajánlat, ha a terméket visszajuttatják nekünk, akkor ebből az értékből,  a Vero Mol Caffe Srl kezdetben viselt szállítási költségeit visszatartja. A termékeket a vevő költségén küldjük újból el. 

A 14 naptári nap után a termékeket ,a törvény szerint, nem lehet visszaküldeni.

A webhelyen megemlített feltételek elfogadása által, a fogyasztó beleegyezik abban,hogy electronikus uton megkapja a 34/2014 számú Sürgősségi Rendelet 6 cikk. 1 bek. a), b), c), h), k) betűjénél előírtakat. 

Termék visszajuttatási eljárás :

Abban az esetben ha egy fogyasztó vissza akarja juttatni a megrendelt terméket, a következő lépéseket kell megtegye: 

  1. Felveszi a kapcsolatot a Vero Mol Caffe Srl céggel e-mail-en keresztül. 
  2. Küldje el a terméket/termékeket a str. Luncile Progoanei nr. 1, Sebes, Cod Postal 517663, jud. Alba, Romania címre indokolatlan késedelmek nélkül, és mindenesetre legfeljebb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor értesítették nekünk a visszavonást.A határidőt betartják, ha a termékeket a 14 naptári nap lejárta előtt küldik vissza
  3. A szállítási költségeket,a törvény szerint, az ügyfél viseli. Ha a csomagot úgy küldik el,hogy a szállítási költségeket a címzett fzeti, akkor kénytelenek leszünk számlázni a szállítás ellenértékét is és eset, szerint, a pluszban megtett kilométerekre számított költségeket is, ha szükséges.

Figyelem! A  visszajuttatási költségeket a törvény szerint az ügyfél viseli, és azokat a futárnak fizeti ki, amikor a csomagot a visszaküldött termékekkel kézbesítik. Az ügyfél választhatja azt a futárszolgálatot, amellyel a terméket a logisztikai központba szállítják.Nem ajánljuk a termékek visszaküldését Postán keresztül. 

A pénzt ,a törvény szerint, a termék kézhezvételétől számítva 14 naptári napon belül visszatérítjük az Ön által elküldött bankszámlára történő átutalással. A bankszámlát a vásárlást végző személy, és nem egy másik személy nevében kell regisztrálni. A bankszámlának lejben kell lennie. A bankszámlaadatok késedelmes közvetítése késleltetheti a pénz visszatérítését.

 A jogi személy vásárlok nem küldhetik  vissza a megrendelt termékeket, a 34/2014 számú Sürgősségi Rendelet szerint. 

A termékek visszaküldésével kapcsolatos további információkért írjon nekünk az info@kafferoma.hu címre